Despre noi

Compania SC TTU MOBIL SRL a fost înfiinţată în anul 2009 în vederea unui parteneriat cu liderul de piaţă pe telefonia mobilă din România, Orange. Obiectivul principal al firmei este incheierea de abonamente pentru Orange în vederea creşterii cotei de piaţă, dar şi a competitivităţii. Pe lângă acestea se urmăreşte şi îmbunătăţirea performanţelor generale pe segmentul serviciilor de distribuţie şi vânzări ale echipamentelor de comunicaţii mobile, cu preponderenta catre persoane juridice, care reprezintă şi activitatea de bază a societăţii. Societatea urmăreşte să asigure principiile unei dezvoltări durabile, dar şi a egalităţii de şanse, ceea ce contribuie la creşterea economică a oraşului Timişoara, a Regiunii de Vest si nu numai.

Datorită dezvoltării pe baze sănătoase şi respectând principiile pieţei concurenţiale, în 2012 SC TTU Mobil SRL a semnat contracte de finanţare pentru fonduri europene nerambursabile prin programul POSCCE Măsura 311. Astfel, în contextul creşterii numărului de angajaţi şi a volumului de lucrări contractate, compania demarează un amplu program de investiţie în dezvoltarea infrastructurii IT, precum şi a altor dotări necesare eficientizării activităţii. Printre aceste dotări se face remarcată şi o aplicaţie de gestionare a resurselor, a managementului clienţilor şi a analizei activităţii. Din punct de vedere al resurselor financiare, societatea a raportat în ultimii ani creşteri substanţiale şi constante ale cifrei de afaceri şi a profitului, prezentând astfel premisele unei dezvoltări durabile şi sănătoase. Această dezvoltare permite realizarea de investiţii în echipamentele necesare activităţii diurne, printre care, în echipamentele IT.

Ca urmare a bunelor rezultate, dar şi a seriozităţii demonstrate, numărul de contracte şi clienţi a crescut. Astfel, în 2011 SC TTU Mobil SRL se afla pe primul loc în judeţul Timiş pe segmentul său de actvitate conform topului realizat de CCIAT şi de Ministerul Industriei şi Comerţului.

Managementul firmei este asigurat de un personal cu abilităţi acumulate în timp, fiecare director sau  manager având peste 5 ani de experienţă în domeniul organizării şi conducerii, atât în companii naţionale, dar şi multinaţionale printre care: Pocaviso, Loreal, Garanti, Paypoint,  Romsar, Interbrands Marketing&Distributie, Logitrade, Metro, Orange.

Planurile de dezvoltare pe termen scurt, vizeaza in primul rand extinderea infrastructurii IT, prin implementarea unor proiecte de finantare nerambursabila pe masurile 311 Achizitie de echipamente TIC valoare 82.000lei, 331 Achizitia de software ERP, CRM in valoare de 1.250.000 lei si 332 Achizitia de sisteme de comert electronic si alte solutii on-line pentru afaceri, in valoare de 807.000 lei.

De asemenea, estimam ca in 2013, sa demaram un program de deschidere de magazine cu specific telecom incepand cu judetul Timis, program in care Orange Romania ne va sprijini investitiile initiale ridicandu-se la cca 150.000 lei.

Toate aceste directii sunt bine definite astfel incat 2012 si 2013 sa fie anii de dezvolatre a infrastructurii generale care sa permita ulterior cresterea atat pe orizontala cat si pe verticala a companiei.